woensdag, maart 04, 2020

Babykaartje

Hoihoi,

Dit keer heb ik 2 geboorte kaartjes gemaakt .
Ik heb hiervoor de Dutch doobadoo mal 470.713.628 gebruikt .


De mal eerst over getekend op wit cardstock en daarna met designpapier ( JoyCrafts Noor!design Vintage Babyboy)
Het babytje is een collectables van Marianne design ,die blijft toch erg leuk ! 
En inmiddels is er weer een nieuw babytje uit van Marianne design ,hebben jullie de mal al?
Ik wel hihi maar nog geen kaartje mee gemaakt .


Dit kaartje heb ik gemaakt voor een vriendinnetje van mijn dochter die gister bevallen is van een gezonde zoon genaamd Jayson .
Ze hebben ook een hond wat ook hun "kindje "is dus vandaar dit leuke hondje erbij van Marianne design .



Groetjesss

4 opmerkingen:

Elly zei

Wat een leuke 'pakjes' heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een schattige baby pakjes heb je gemaakt wat is de nieuwe babymal van eline leuk he
groetjes ellen

Annie H zei

2 superleuke geboortekaartjes !!
Fijn weekend, Annie

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.