donderdag, maart 19, 2020

Jarig

Hoihoi,


Vandaag wil ik jullie dit verjaardagskaartje laten zien die ik gemaakt heb voor een vriendin.


Ik heb hiervoor de leuke stansmal van Crealies "jarig" gebruikt ,ik zag 'm op de beurs in Den Bosch en dacht ..Leuk ! Hebbuh !


Ik heb de stans dubbel gestansd (cardstock dubbel gevouwen en dan stanzen) op wit cardstock en daarna de letters gemat met zwart cardstock en het designpapier is van JoyCrafts Noor!design  "Endless -love".


Verder heb ik de hondjes van Marianne design gebruikt .


Groetjesss




4 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een leuk en feestelijk kaartje!!!

liefs Annemarie en Merit

Elly zei

Echt een lief en gezellig kaartje,
groetjes Elly

Judith Thoonen zei

Wat een leuke kaart met de hondjes erop
Grt van Judith

Annie H zei

Ook weer helemaal top, heel mooi van kleur en … alles eigenlijk. Supermooi geheel (ja ik weet het ik val in herhaling).
Hou het gezond, groetjes Annie