vrijdag, mei 22, 2020

Hoihoi,

Deze keer laat ik jullie een kaartje zien met een tag.


Ik heb hem een beetje nagemaakt van Jolanda Bergmans maar dan met een andere Mal.
Ik hier hiervoor de Dutch Doobadoo mal 470.713.179 gebruikt .



Ik heb de mal eerst op bruin craft karton uit getekend en geknipt en daarna gemat met wit cardstock .
De zijflappen en de onderkant heb ik omgevouwen en dicht geplakt zodat je er een tag ik kan schuiven.


Ik heb de kaart bekleed met het prachtige designpapier van JoyCrafts Noordesign Ivy Cottage .
Ik heb ook niet veel meer aan toegevoegd want het papier zelf is al prachtig om te zien.


Voor in de tag heb ik weer een label gemaakt die je erin kan schuiven.


Het stempel afdrukje is van Wild Rose Studio en is ingekleurd met de Zig Clean Colors .
Verder heb ik de kaart nog tekstloos gelaten .

Groetjessss





4 opmerkingen:

Annie H zei

Wat een prachtkaart, heel leuk hoe je de mal gebruikt. Heel mooi papier ook in combinatie met het kraft en natuurlijk de perfect gekleurde stempel mag niet ontbreken, topkaart !
Warme groetjes, Annie

Elly zei

Een mooie creatie, en weer met een lief beertje wat erg mooi ingekleurd is.
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

Leuk kaartje heb je gemaakt !
grtjs, martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes leuk hoe je dat label eruit kan halen
groetjes ellen