maandag, mei 18, 2020

Hoihoi,

Een kaartje gemaakt met de Dutch doobadoo mal 470.713.185 .
Ik heb de mal eerst over getekend op bruin craft en daarna gemat met wit cardstock.
Het design papier is van Craft Sensations Victorian Roses.
Het kaartje is niet helemaal naar mn zin ,heb wat zitten schuiven/ verleggen  maar heb het hier maar bij gelaten .


Ook heb ik wat gesso op de randen gesmeerd en met een fine-liner een randje gedoodled.


Het stempelafdrukje is van Forever Friends en ingekleurd met distress-ink.

Groetjesss


4 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Schattig kaartje!

Groetjes, Merit en Annemarie

Elly zei

Ik vind hem super mooi, en zo prachtig gekleurd!
Groetjes Elly

Bernadet zei

Ik vind er ook helemaal niks verkeerds aan Sandra!
Maar ik herken 't wel hoor haha
Ik vind 't echt 'n schattig kaartje.

Annie H zei

Ja dat hebben we wel eens meer dat het niet zo naar je zin is, maar geen nood ze is prachtig !
Groetjes, Annie