zaterdag, november 17, 2018

Een liefdevol en sprankelend nieuwjaar

Hoihoi,

Vandaag weer een kerstkaartje van mijn kant ,wat wil je ook in deze periode hihi.
Ik ben is lekker aan de slag gegaan met de fijne Aqua  Brushmarkers van Jilliez.


De basis van de kaart is met een mal van Dutch Doobadoo ,die ik heb over getrokken op wit cardstock.
Aan de zijkanten van de kaart heb ik een leuke sterren randmal van Noor!Design geplaatst .
Daarna bekleed met design papier en daarvan de randjes geruwd met een distresser .
Het afdrukje is van CC-Designs en die heb ik ingekleurd met de super toffe Jilliez Aqua Markers .



Wat een heerlijke Aqua Markers zijn dit om mee te werken,hebben jullie ze al geprobeerd ?
Een setje kost €7.95 en er zitten 4 markers in en een waterbrush.


Verder heb ik ook het gave glitter papier van Jilliez gebruikt voor de bloemen en achter het afdrukje .
Het glinstert super en geeft ook niet veel af met knippen of snijden.


Een pakje kost €2.65 en er zitten 3 vellen in.



Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te inspireren !

Fijn weekend !









2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allerliefst zoals je het afdrukje ingekleurd hebt Sandra en je hebt er een hele mooie kerstkaart van gemaakt. Ik vind het een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Sandra zei

Dank je wel Miranda !