zaterdag, november 24, 2018

Oeps... vergeten

Hoi Allemaal,

Vandaag een kaartje met de Jilliez Contour Creator en de Jilliez Aqua brushmarkers.



Ik heb de mal over getekend op wit cardstock,en daarna nog een keer met paars cardstock waarvan ik de randjes heb bewerkt met een distresser.
Toen roze design papier waarvan ik ook de randen heb ruw gemaakt.
Verder wat opgeleukt met stukjes design papier ,een taartrondje,2 labeltjes(Joy!Crafts),en een mooie bloem(Marianne Design).
Het afdrukje is van Wild Rose Studio en die heb ik ingekleurd op Aquarel papier met de toffe Jilliez Aqua Brushmarkers.
Wat zijn ze heerlijk om mee te werken!



Hebben jullie ze inmiddels al geprobeerd ?
Ze kleuren super fijn en zijn ook goed te mengen met elkaar .


Ik wens jullie een fijn weekend !







2 opmerkingen:

Annie H zei

Deze is ook weer schattig Sandra. Ik hou heel erg van dit soort kaarten, leuke diertjes en felle kleurtjes.
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie !