dinsdag, november 13, 2018

Jilliez Bloghop Mask Stencil 2018/0007

Hallo Allemaal,

Wat moet je doen ?
Hop langs de blogs van alle Jilliez Design team Leden en laat een leuke reactie achter!
Als je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar een reactie achter !

Vandaag word het Jilliez Mask stencil 2018/0007 in de picture gezet .



Ik ben begonnen met een mal (hoe kan het ook anders) van Jilliez de Doorhanger .
Die heb ik overgetrokken op zwart cardstock en ietsie korter gemaakt .
Daarna heb ik aquarelpapier gepakt en het be-inkt met Distress oxide ink.
Even laten drogen en toen met het Mask Stencil 2018/0007 aan de gang met zowel Dutch doobadoo pasta als inkt .


Verder heb ik het nog wat bekleed met design papier.
Ook heb ik wat mallen van Noor gebruikt o.a de blauwe vierkante mal (6002/0147) en die gemat met zwart cardstock .
 Nog een leuke randmal en bloemen erbij ,en het afdrukje is van Crafter's Companion en die heb ik in gekleurd met de Zig clean colors .


Verder nog een parel kettinkje langs het afdrukje en wat glitter,frantage en foam ball clay ,en tekst en klaar is de kaart !

Jullie mogen nu doorhoppen naar ; Anja

Groetjess









9 opmerkingen:

Margreet zei

Prachtige deurhanger in mooie kleuren!
xxx Margreet

Carla zei

Erg lief

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuk deze deurhanger! Groetjes Betha

Unknown zei

Prachtig die kleurtjes

Cinderella zei

Kei Leuk deze deurhanger Sandra altijd leuk nieuwe ideetjes opdoen en ook nog een super uitleg
Ik hop weer even verder benieuwd wat ik daar ga zien
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Sandra zei

Dank je wel allemaal !

Miriam's creablog zei

super leu, krijg meteen zin om ook een deurhanger te maken, maar helaas moet dat nog even wachten vanwege een ander projectje. Gr. Miriam

Astrid van der Linde zei

Wat een schatje!!! ;) Heel erg mooi gemaakt!! <3

Sandra zei

Dank je wel Miriam ,leuk is de Jilliez Doorhanger he .ik ken dat met de projectjes voor je t weet ben je er met 3 tegelijk bezig !


Dank je wel Astrid !

Groetjesss