zaterdag, maart 02, 2019

Deurhanger

Hoihoi,

Vandaag een creatie van mij met een deurhanger !


Ik ben aan de slag gegaan met de Jilliez Card Creator Doorhanger  (2018/0004)


Ik heb de mal eerst over getekend op wit cardstock en daarnna bekleed met Noor!design papier Prima Ballerina .


Ik heb er weer een pocket deurhanger van gemaakt en er 2 labeltjes in gedaan .


Is het geen schatje het kleine fantje ?


Ook heb ik aan de labeltjes schattige bedeltjes gedaan van Creatotaal .


De afdrukjes zijn van MFT stamps en heb ik ingekleurd met de Zigs clean colors .

Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben kunnen geven .

Groetjes en een fijn weekend !






4 opmerkingen:

Elly zei

Een prachtige deurhanger!
Groetjes Elly

Marlies zei

Ahhh wat een lief en schattig deurhanger Sandra. Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Sandra zei

Dank je wel Elly !

Sandra zei

Dank je wel Marlies !