dinsdag, maart 12, 2019

With much love

Hoihoi,


Vandaag een kaartje met de leuke Dutch Doobadoo Card art Ticket mal (470.713.700)
Ik heb de mal dit keer op bruin craft karton overgetekend en daarna met design papier van joy!Crafts  Afternoon Tea .
Het stempel afdrukje is van MFT en de beertjes heb ik bij elkaar gestempeld (het zijn 2 losse stempels namelijk).
Daarna heb ik ze ingekleurd met de Zig clean Colors .


Verder wat Noortjes gebruikt op de kaart, en het super schattige beertje gebruikt van Mon Ami Teddy van Noor!Design.
Is het geen lieffie ?


Groetjes en tot de volgende keer !



2 opmerkingen:

Annie H zei

Weer een prachtige kaart, ik blijf de combinatie met kraft zo mooi vinden. Ik ben ook fan van al je gebruikte stempels, we zitten op dezelfde golflengte ;-) De Joy-beer heb ik ook al aangeschaft. Je kaart is weer top !!
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel voor je compliment Annie !
Ben benieuwd naar jou beertje 😉