dinsdag, maart 05, 2019

Gefeliciteerd

Hoi hoi,

Ik ben er weer hoor met een deurhanger hihi.
Ik zat nog even in de deurhanger flo 😉


Een nichtje van ons is jarig geweest dus maakte ik er nog maar eentje ,dan kan ze 'm op dr kamertje hangen. 


Ik heb de Jilliez Card Creator Doorhanger eerst overgetekend op wit cardstock en daarna bekleed met designpapier van DecoTime waarvan ik de randjes geruwd heb met een distresser.


Ik heb er weer 2 labeltjes in gedaan en voeg daarbij nog wat centjes zodat ze zelf wat kan kopen.


De afdrukjes zijn van MFT en zijn ingekleurd met de Zig Clean Colors .
Bij het afdrukje waar de "flapjes" omgeklapt zitten is gemaakt met een mal van Crealies .
Er rondom heen heb ik veertjes geplaatst en de flapjes vastgezet en er een pareltje op geplakt.

Tot de volgende keer ! 




7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dotje deze deurhanger. Mooie zachte kleurtjes en lieve plaatjes Sandra. Daar zal ze vast blij mee zijn :)
Lieve groetjes Miranda

Gerlinde zei

Wat heb je er een superleuke deurhanger van gemaakt Sandra!

Margo zei

Wat een prachtige deurhanger heb je gemaakt daar zal je nichtje wel erc blij mee zijn !
Groetjes
Margo

Sandra zei

Dank je wel Miranda ,ja ze was er heel blij mee.

Sandra zei

Dank je wel Gerlinde !

Sandra zei

Dank je Margo ,ja ze was er heel blij mee .

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke deurhanger heb je gemaakt, schattig in deze kleurtjes!

Groetjes, Merit en Annemarie