dinsdag, november 13, 2018

Happy Birthday

Hoihoi,

Dit keer geen kerstkaartje maar een verjaardags kaart ,want hè die moeten er ook gemaakt worden toch .
M'n schoonzus was afgelopen weekend jarig dus maakte ik dit kaartje voor haar .


Ik heb een mal van Dutch Doobadoo gebruikt .
De basis met wit cardstock over getrokken en het bekleed met restjes design papier Ik heb gewoon wat bij elkaar gezocht op kleur.
De randmal ,labeltjes tekst,en ovalen mal achter het afdrukje zijn van Noor!
En de bloemen zijn van Creative Expressions.
Het stempel afdrukje is van ScrapBerry's en heb ik ingekleurd met distress-ink en Light Markers.

Creatieve groetjesss




6 opmerkingen:

Annie H zei

Deze is ook weer schattig hoor, mooie vorm en kleurtjes !
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie !

martina's kaartjes zei

wat een leuk en lief kaartje ! met erg veel details, je raakt er maar niet op uitgekeken. heel mooi
grtjs,martina
x

Sandra zei

Lief! Dank je wel Martina !

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart in die lieve zachte kleurtjes Sandra. Er valt veel op te bewonderen en ik vind dat je de ballonnen zo mooi transparant hebt ingekleurd. Genieten hoor.
Lieve groetjes Miranda

Margo zei

Hi Sandra,
bedankt voor je reactie op mijn blog, ik kom bij jou ook eens kijken en volg je ook meteen.
Wat een superlief kaartje heb je gemaakt !
Groetjes
Margo