dinsdag, november 27, 2018

Jilliez Album Creator Kerst

Hallo Allemaal

 Vandaag hebben we een gave bloghop met de Jilliez Album Creator Kerst !



Hoe leuk is het om een kerst album te maken met fotos !


Ik heb de mallen over getekend op zwart cardstock ,en daarna bekleed met het design papier van Joy!Crafts WinterTime .
En het gave Jilliez glitter papier in het rood en zilver kleur.

 


Ik heb er verder nog geen foto's in geplakt want ja hier komen de kerstfoto's in van dit jaar .


Hier heb ik links een pocket gemaakt zodat je daar een foto kan plakken/schuiven.
En de sterrenlabel kun je eruit schuiven en ook een foto op plakken.


Rechts ook plek voor een leuke foto.


Links een flapje waar je een foto bovenop kunt plaatsen ,en als je het openklapt kun je nog 2 foto's plaatsen.


Rechts ook plek voor een foto ...
Hoe vinden jullie de grappige Gnome plaatjes die ik door het album heb verwerkt ? zijn ze niet super leuk !


Links plaats voor een leuke foto in de mooie mal van Noor!Design.


Rechts 2 pockets en een label om fotos tussen te schuiven .
Ik heb het album nog niet vast gezet ,want zo kan ik er straks eventueel nog meer bladzijdes met fotos tussen plaatsen eventueel.

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren om zo een leuke herinnering van kerst 2018 te gaan maken met de gave Kerst Album Creator van Jilliez .

Jullie mogen nu doorhoppen naar ; Anja 

Groetjes 







13 opmerkingen:

Unknown zei

Geweldig leuk om in dit album je kerstfoto's te bewaren.

Betina zei

een superleuk idee voor een kerstalbum .......... toch eens kijken of ik nog ergens een bakje geld kan vinden, ;-)

Carla zei

Heel mooi.

Astrid van der Linde zei

Wat een ontzettend mooi album is het geworden!! Echt prachtig! <3

Miriam's creablog zei

prachtig met het glitterpapier ook tof boekje gr. Miriam

Annie H zei

Heel verrassend, op het eerste zicht verwacht je niet dat dit een album is. Prachtig gemaakt met luikjes, labeltjes en mooie papiertjes.
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel Petra !

Sandra zei

Dank je wel Betina ! Haha altijd fijn een extra bakje he .die zoek ik ook wel eens ;-)

Sandra zei

Dank je wel Betha !

Sandra zei

Dank je wel Carla !

Sandra zei

Dank je wel Astrid !

Sandra zei

Dank je wel Miriam !

Sandra zei

Dank je wel Annie !