dinsdag, november 20, 2018

Jilliez bloghop Rolodex Cutting Stencil

Hallo Allemaal,

Wat moet je doen?
Hop langs de blogs van alle Jilliez Design Team Leden en laat een leuke reactie achter!
Als je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar een reactie achter !

Vandaag staat de Jilliez Rolodex Cutting Stencil in the picture !



Er zijn 3 stansen(en dan nog de cijfertjes maar die heb ik nu weggelaten) en ik heb de grootste 2 stansen gebruikt .
De grootste heb ik met zwart cardstock gestansd en daarna heb ik op aquarel papier gestansd (waterart).
En toen ben ik aan de slag gegaan met de Jilliez Aqua Brushmarkers .


Ik heb eerst gestempeld op het WaterArt papier en daarna nog een keer op ander papier en het uitgeknipt zodat ik dat op mijn stempel afdruk kan leggen om het afdrukje te beschermen.


Ik heb eerst op een acrylblok wat gezet met de marker en een beetje water .
En daarna met het Jilliez brede waterpenseel ben ik het gaan inkleuren



En vervolgens daarna langs het afdrukje heb ik de smallere water penseel gepakt voor de moeilijkere stukjes om bij te komen ,want daar is de bredere weer te groot voor.


Zo kun je dus heel leuk je achtergrondje maken ook met de markers .
Dan even goed laten drogen,en daarna heb ik de stempelafdrukjes ingekleurd .
En langs de randen van de rolodex kaartjes een lijntje met een fineliner getekend.



Een tekst erop en klaar zijn de kaartjes .
Ik heb de kaartjes vrij eenvoudig gehouden ,dat vind ik ook wel is leuk .
Wat vinden jullie ?

Jullie mogen nu doorhoppen naar ; Anja 

Groetjess 












11 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een leukerdjes! Groetjes Betha

Carla zei

Lief hoor, ben zelf ook wel benieuwd naar de stiften.

Petra zei

Leuk hoor Sandra

Fieneke zei

Past helemaal bij vandaag, jas das en wanten :)

Astrid van der Linde zei

Wat een droppies!! En wat leuk om te doen!!! Ik vind ze heel mooi geworden!

Sandra zei

Dank je wel Betha !

Sandra zei

Dank je wel Carla !
Ze zijn super fijn om mee te werken !

Sandra zei

Dank je wel Petra!

Sandra zei

Nou he brrr heel de week al kkkoud !

Sandra zei

Dank je wel Astrid !

Annie H zei

Weer zo mooi gedaan, prachtig kleurtje ook. Lijkt me wel handig zo een brede waterpenseel.
Groetjes, Annie