maandag, februari 25, 2019

Happy Bee-rthday

Hoi hoi,


Vandaag is een ander soort kaartje (en andere kleurtjes )😉
Komt denk ik door het heerlijke zonnige weer vandaag 
Het meisje en de bijtjes wilde er ook lekker van mee genieten van de februari zon door eerst een lekkere wandeling te maken voor ze naar een verjaardag gingen.

Ik heb dit keer een doorkijk kaartje gemaakt met de mal van Dutch Doobadoo 470.713.703 
Wat een gave mal is dat !
Ik heb de mal eerst over getekend op bruin craft karton ,en daarna de voorkant met designpapier van Marianne Design "Pink Eline's Babies.
De achterkant weet ik ff niet meer dat kwam ik weer tegen tussen de restjes papier .

Het meisje is van Mo Manning en de bijtjes/ballonnen/bijenkorf van CC-designs en die zijn ingekleurd met de Zig Clean Color Real Brush.
De grasrand is ook van Marianne Design en die heb ik zowel aan de voortste wand als in het midden geplakt voor meer diepte van de kaart .
Dit was mijn kaartje weer voor vandaag ,groetjes en tot de volgende keer ! 







8 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een vrolijk voorjaars-schilderijtje is dit...

Liefs Annemarie en merit

Annie H zei

Bij het zonnig weertje hoort idd een fleurig kaartje, dat is zeer goed gelukt hoor. Heel schattig ‘Mo’-meisje en bijtjes, mooi gekleurd, prachtig geheel .
Groetjes, Annie

Bernadet zei

Ach, wat is tie ontzettend leuk Sandra!

Sandra zei

Dank je wel !

Sandra zei

Dank je wel Annie !

Sandra zei

Dankje wel Bernadet !

Gerlinde zei

Wat een heel erg gave kaart is dit geworden zeg!!

Sandra zei

Dank je wel Gerlinde !