zaterdag, februari 09, 2019

With much love

Hoi Allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een kaart laten zien met de Jilliez Contour Creator Emily mal.



Ik heb er een Valentijnskaartje van gemaakt dit keer.
Eerst de mal over getekend op bruin craft karton en daarna op wit kartonpapier .
Toen ben ik met het mooie designpapier van Joy (Endless Love) aan de slag gegaan en heb daarvan de randjes geruwd met de distresser.


De labeltjes zijn van Noor!design en heb ik voorzien van lintjes met de leuke bedeltjes (Creatotaal.nl),die vond ik er wel leuk bij passen.


Het stempel afdrukje is van Lotv en heb ik ingekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers.

En rondom het afdrukje heb ik gedoodled met de Jilliez Artliners (0.3) om het af te maken.


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.

Groetjes en een fijn weekend !







Geen opmerkingen: