donderdag, februari 14, 2019

Kus

Hallo, hier ben ik weer met een kaartje !


Wederom een Valentijnskaartje natuurljjk ,zo leuk om te maken !
Vandaag met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.172).
Ik heb de mal eerst over getekend op bruin craft en daarna wit cardstock.
Daarna aangekleed met het Joy crafts "Endles Love" designpapier .


Aan de zijkant 2 labeltjes met lintjes en een hartjes bedeltje en een parelhartje.
Het cocktailprikkertje met hartje is van de Action en heb ik gedoodled .
Het woordje kus zijn kraaltjes en zijn van de Wibra waar ik ze ooit is gekocht heb.


Het stempel afdrukje die ik heb ingekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers is van CC-design .
Is het geen schattig kaartje zo ?


Groetjessss



2 opmerkingen:

Annie H zei

Het is weer een schatje. Vele mooie papiertjes en leuke détails, prachtig geheel !
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie !