dinsdag, oktober 30, 2018

Bloghop Contour Creator Emily 2018/0002

Hoi Allemaal,

Wat moet je doen?
Hop langs de blogs van alle Jilliez Design Team Leden en laat een leuke reactie achter !
Als je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter !

Vandaag word de Contour Creator Emily in the picture gezet .


En dit is mijn creatie wat ik met de gave mal heb gemaakt !


Als basis heb ik bruin craft karton papier gebruikt en het verder aangkleed met paars/lila tinten design papier en heb ik de randjes geruwd met een distresser.
De "liefs" mal is van Noor en de bloemen van creative expression .
Het afdrukje is van Wild Rose Studio .

Je mag nu door hoppen naar Anja 

Groetjess


11 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schattige kaart! Groetjes Betha

Wendy Dierckx zei

Wat een lief kaartje!! Ook mooie kleurtjes.

Mieke Duckers zei

Wat een blij kaartje!! Heel mooie kleuren!!

Petra L zei

Wat een lief kaartje.

Carla zei

Lief.

Wilma van Bergen zei

Wat een super lief kaartje, schattig die kleurtjes ook.

Betina zei

een heel lief, schattig kaartje, met superleuke kleurtjes

Unknown zei

Mooie kleurtjes maar vooral erg leuke uitvoering en hoe gaaf is dat stukje honingraat achter je plaatje. Helemaal leuk!!

Sandra zei

Dank je wel allemaal voor de leuke reacties !

Unknown zei

Sandra, wat een lief kaartje en een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.

Astrid van der Linde zei

Ah wat een dotje! Ik vind die wild rose stempels ook zo leuk! <3