zaterdag, oktober 20, 2018

Celebrate the magic of Christmas

Hoihoi,

Het is weer zaterdag en dan is het mijn beurt om een creatie met de toffe Jilliez producten te plaatsen.


Ik ben aan de slag gegaan met de Contour Creator Emily mal van Jilliez 2018/0002 .


Als basis heb ik groen cardstock gebruikt .
En daarna watercolour papier gebruikt en die ingekleurd met rose distress-ink.
Even laten drogen en toen de Mask 2018/0006 gebruikt met Dutch Doobadoo pasta .
Daarna nog wat aangekleed met wat design papier .
Het afdrukje is van Wild Rose Studio en die heb ik ingekleurd met Zig clean colors .


Nog wat hoekstansjes rondom het afdrukje ,een mooie kerstroos en tekst .
En er is weer een kerstkaart geboren !

Groetjes en een gezellig weekend !



4 opmerkingen:

Annie H zei

Bedankt voor je fijne reacties op mijn blog. Ik werd hier ook meteen volger, wat een pracht van kaarten maak jij ben er meteen weg van. Deze is een echte topper hoor.
Groetjes, Annie

Sandra zei

Ah super lief Annie ,dank je wel !

Ellen zei

Super mooi gemaakt!
Gr Ellen

Sandra zei

Dank je wel Ellen !