zondag, oktober 14, 2018

Christmas

Hoihoi,

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met de leuke Jilliez Card Creator Elisabeth,maar dan op een andere manier .
Ik heb alleen het grote gedeelte over getrokken van de mal,het rechte gedeelte dus niet .
Ik heb de mal toen om gedraaid op het cardstock en ook die kant zoals de andere kant over getrokken.
De rest van de mal heb ik dus weg gelaten .
Daarna bekleed met design papier en de randjes ruw gemaakt met de distresser .
Achter het afdrukje heb ik het "gemat" met het kleine gedeelte in het midden van de Elisabeth mal ,en ook bekleed met design papier .
Ook heb ik de mooie ronde kantmal (6002/1141) van Joy Crafts erachter geplakt en nog een "taart"kleedje .
Wat bloemen ,een strik,tekst en knoopjes en klaar is de kerstkaart !

Groetjesss

Geen opmerkingen: