zaterdag, oktober 27, 2018

For my purr-fect friend

Hoihoi,

Vandaag een kaart met de Doorhanger 2018/0004 van Jilliez .


Dit keer heb ik de Doorhanger anders gebruikt .
Ik heb de mal eerst horizontaal gelegd en over getrokken tot het hang gedeelte .


Het hang gedeelte heb ik dus weg gelaten .
Daarna de mal in het midden op het horizontale gedeelte eraan vast over getrokken.


Dan word de kaart dus zo...


Dan kan het aankleden van de kaart beginnen.
Ik heb design papier van Joy Crafts Afternoon Tea gebruikt ,en de randjes ruw gemaakt met een distresser .


Het afdrukje is van CC Design en heb ik ingekleurd met Zig Clean Colors .


De bloemen,blaadjes,vlinders en de mal achter het afdrukje zijn ook van Joy Crafts.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren !

Groetjes en een fijn weekend !







1 opmerking:

Annie H zei

Prachtig Sandra, heel creatief hoe je de mal 'anders' gebruikt. Ik ben gek op die poesjes, had ze ook besteld maar vrees dat ze onderweg de benen genomen hebben, weer maar eens pech. Het is weer een toppertje hoor !!!
Groetjes, Annie