dinsdag, februari 19, 2019

Be my Valentine

Hoi Allemaal,


Jawel hoor ..nog een valentijns kaartje !
Met de leuke Love mal van Dutch Doobadoo (470.713.659)
Ik heb de mal dit keer op zwart cardstock over getekend en daarna op goud spiegel karton.
Het design papier is van Craft Sensations .
De bloem heb ik uitgestansd op flowerfoam en m wat verhit met de heatthool zodat t wat krult.


Het afdrukje is van Forever Friends en is ingekleurd met Distress-ink.
Verder heb ik het kaartje simpel gehouden ,de kaart heeft niet meer nodig vond ik.


Groetjesss


6 opmerkingen:

Marlies zei

Een prachtige valentijn kaart. Super mooi en met een schattige beertje erop. groetjes, Marlies

Annie H zei

Wauw weer zo leuk en mooie papiertjes. Het beertje is prachtig gekleurd en de bloem is magnifique. Ik krijg maar niet genoeg van jouw creaties !
Groetjes, Annie

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk valentijnskaartje Sandra, geeft een leuk effect die gekrulde bloem!

Groetjes, Merit en Annemarie

Sandra zei

Dank je wel Marlies !

Sandra zei

Wat lief Annie ,dank je wel !

Sandra zei

Dank je wel Annemarie en Merit !