zondag, februari 17, 2019

With Love

Hoihoi hier ben ik alweer ,


En weer met een Valentijnskaartje hihi.(ook al is het inmiddels valentijnsdag geweest)
Vandaag een kaart in de vorm van een hart (hoe toepasselijk) de mal is van Dutch Doobadoo .
Het design papier is weer van een blokje van de Action (DecoTime).
Ik heb er een pocket kaartje van gemaakt ,het afdrukje kun je er dus uitschuiven .
De labeltjes en tekst zijn van Noordesign en de harten randmal is van de Action.
De bladeren zijn van Creative Expression,en de bloem weet ik eerlijk gezegt niet meer .


Het afdrukje is van Forever Friends (my favorite stamps) 😉.
En ik heb het schatje ingekleurd met Distress-ink.
Wat Frantage erop gestrooid en rondom gedoodled .


Dit was mijn kaartje van vandaag ,tot de volgende keer !




3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie en lieve kaart Sandra? Leuk dat het mooi ingekleurde afdrukje eruit geschoven kan worden.
Lieve groetjes Miranda

Sandra zei

Dank je wel Miranda !

Gerlinde zei

Superleuk gemaakt!!