donderdag, februari 07, 2019

Gotcha!

Hoihoi,


Valentijnsdag komt er weer bijna aan ,dus ik ben begonnen met het maken van de valentijnskaartjes .
Ik vind dat toch ook altijd wel weer leuk om te doen,met een paar van facebook doe ik een Valentijns-swap .
Super leuk!
En natuurlijk stuur ik elk jaar een Valentijnskaartje naar mijn naaste omdat het valentijnsdag is ,gewoon om even extra te laten weten dat ik van ze hou !
Maken jullie trouwens ook altijd wat kaartjes tegelijk,of 1 per keer/dag/week ?
Ik maak er meestal een paar tegelijk als ik in een lekkere flo zit ,en post dan om de zoveel tijd wat zo heb je meestal wel wat op voorraad zeg maar haha.
Maargoed ik dwaal af ..
Vandaag dus een Valentijnskaartje met een mal van Dutch Doobadoo .
Ik heb de mal over getrokken op wit cardstock en de randjes wat bestempeld met stipjes(Crealies) rondom.
Het design papier is van een blokje van de Action (DecoTime),heel leuk papier met rood en rose .


De stempel is van CCDesigns en heb ik ingekleurd met de Faber Castell potloden en reukloze terpentine.
Ook heb ik op het afdrukje wat stippen gestempeld (Crealies) om het weer wat terug te laten komen.


Verder nog een mooie bloem aan de zijkant ,een grote harten stans en wat kleintjes in het goud ..tekst erop en klaar is de kaart ! 

Creatieve groetjesss


2 opmerkingen:

Gerlinde zei

Wat een schattig kaartje is het geworden!

Sandra zei

Dank je wel Gerlinde !