woensdag, februari 20, 2019

Heb jij ze al gespot ?

Hoihoi,


Hebben jullie de leuke snijmallen van DecoTime al ontdekt bij de Action ?
Ik liep pas gezellig door de Action (altijd leuk om daar te neuzen 😉)en liep zo tegen deze mooie mal aan (met nog een paar andere mallen).
Voor het geld hoef je het niet te laten in ieder geval (€1.89).
Ik heb de mal dus eerst op bruin craft gestansd en daarna op wit en toen designpapier.
Er zitten dus 3 soorten van groot nr klein in de verpakking)
Het designpapier is van Craft Sensations .
De bloemen heb ik uit flowerfoam gestansd .


En het stempel afdrukje is van Lotv (ik blijf m zo schattig vinden) en is ingekleurd met de Zig Clean Colors.

Groetjes weer en tot de volgende keer ! 

3 opmerkingen:

Annie H zei

Ooh you did it again ! Supermooi weer met dat leuke beertje, ik heb gisteren hier ook de mallen kunnen bemachtigen. Morgen op de beurs ook nog wat leuks uitzoeken, kan hier thuis eigenlijk al een winkeltje openen :-)
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel ,oh super dat je de mallen ook hebt !
Morgen ook nr den Bosch ? Misschien zien we elkaar wel .

Annemarie en Merit zei

schitterend kaartje Sandra, en wat een mooie mallen, kom niet zo vaak in de action, volgende week , misschien dat er nog iets is...

liefs Annemarie en merit