maandag, december 24, 2018

Fijne kerstdagen en een goed 2019 !

Hier nog wat kerstkaartjes die ik in 1 bericht post .


Dit is een eenvoudig kaartje wat lekker snel klaar is maar daardoor niet minder mooi .
Het papier is van een blokje van de Action .
Het afdrukje is van Penny black en heb ik ingekleurd met de Jilliez Aquarel brush markers en  Jilliez metallic brush markers.
Rondom heb ik gedoodled met de Jilliez Artliners.
De bloemen zijn van Marianne Design zijn uitgestansd met het mooie Jilliez glitterpapier .


Dit kaartje is gemaakt met de Jilliez Contour Creator Emily .
Ik heb de kaart eerst over getrokken op zwart cardstock en daarna over getrokken op designpapier .
Nog wat mooie mallen van Noordesign gebruikt .
Het afdrukje is van Wild Rose Studio en ingekleurd met de Jilliez Aqua brushmarkers .
En het glitter papier is inpakpapier van de Action.
Het glitter papier was geen succes om cadeautjes in te pakken want het plakband bleef niet plakken op het papier .
Dus dan maar gebruikt voor het stansen en dat gaat prima .


Het laatste kerstkaartje is met een mal van Dutch Doobadoo die ik heb over getrokken op groen cardstock.
Daarna op wit cardstock en toen aangekleed met design papier (Action).
Het afdrukje van MFT is ingekleurd met de Light Markers en achter het afdrukje een mooie blauwe mal van Noor ,
De bloem ,besjes,tagjes en randmal zijn ook van Noor .
Bovenin wat lint en kerstbelletjes  en nog een tekstje erbij en klaar is de kerstkaart.

Ik wens jullie een fijne dagen en een goed en creatief 2019 ! 







2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige kerstkaartjes Sandra !
Ik wens je een gezellige Kerstdag !
Groetjes
Margo

Sandra zei

Dank je wel Margo jullie ook gezellige dagen !