zaterdag, december 29, 2018

Sterkte

Hoi Allemaal,


Vandaag wil ik jullie een sterkte kaart laten zien wat ik gemaakt heb met het Jilliez Album Creator Kerst.


Ik heb hiervoor de letters gebruikt van het kerst album.
Zo kun je dus op meerdere manieren met het kerst album omgaan.
En hoef je 'm dus niet alleen rond kerst te gebruiken.


Ik heb eerst de letters over getekend op groen cardstock en daarna op designpapier.
De letters heb ik gedoodled met de Jilliez Artliners zodat ze er wat meer uitspringen.



Daarna heb ik als basiskaart wit cardstock genomen en bekleed met designpapier,en de letters er iets overlopend opgeplakt.
Een stempel afdrukje van een kikker meerdere malen gebruikt en die ingekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers.


Opkikker tekstje erbij en je hebt een leuke opkikker/sterkte kaart klaar voor iemand die dat wel kan gebruiken.
Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren !

Groetjess





4 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Dat kan inderdaad ook, dat je de tekst van Kerst gebruikt. Leuk idee zo om er Sterkte van te maken. Schattig zo de kleine kikkers ervoor.

Groetjes, Astrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig idee om zo met de letters te spelen Sandra en helemaal leuk afgemaakt met die kikkertjes.
Dank je wel voor alle inspiratie het afgelopen jaar. Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2019 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Sandra zei

Dank je wel Astrid !

Sandra zei

Dank je wel,lief!