woensdag, december 19, 2018

Warme Kerstwensen

Hoihoi,

Vandaag jawel.. weer een kerstkaartje .
Ik ben er nu bijna doorheen en klaar met de kerstkaartjes ,en dan hebben we de tijd weer gehad met de kerstkaartjes en is er weer tijd voor andere kaartjes .


Dit keer een mal van Dutch Doobadoo die ik heb over getrokken op craft karton.
Bekleed met een ouder designpapier kerstblokje van de Action in de traditionele kleurtjes rood groen.
De labeltjes en de randstans zijn van Joy! 
En de bloem en tekst van Marianne design.
De bloem en de sterrentjes zijn van het mooie glitter papier van Jilliez .
Het afdrukje is van Wild rose studio en heb ik ingekleurd met de Jilliez Aqua brushmarkers.


Groetjesss 


2 opmerkingen:

Annie H zei

Weer een superleuk kaartje, heel mooi ingekleurd konijntje. Ik hou erg van de combinatie met kraftpapier, dat designpapier heb ik hier pas gekocht bij action.
Ik wens je nog een fijne kerst, geniet ervan.
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie en ook een gezellige kerst !