zaterdag, december 08, 2018

Jingle Bells

Hoihoi,


Hier weer een kerstkaartje van mijn kant.
Ik heb de mal over getrokken op wit cardstock en daarna op rood cardstock,en bekleed met blauw designpapier .
Ook heb ik de mooie blauwe sterrenmal van Noor!design gebruikt op grijs/wit designpapier en gemat met het rode cardstock.
Het afdrukje is ingekleurd met de toffe Jilliez Aqua Brushmarkers!





En op het afdrukje heb ik nog wat Frantage en Foam Ball Clay gedaan om het lekker sneeuwachtig te maken.
Voor de bloemen heb ik het mooie blauwe glitterpapier van Jilliez (2018/2010) gebruikt .
In de verpakking zitten 3 vellen op A4 formaat en de prijs is €2.75



Groetjes en een fijn weekend ! 




1 opmerking:

Marlies zei

Een mooie kaart in een leuk kerstklok model en een schattige afbeelding. groetjes, Marlies