maandag, maart 18, 2019

Cadeaukaart

Hoihoi,

Vandaag wil ik jullie mijn cadeaukaart laten zien  .
Het was gister bij een facebooklive van Jeanine van Hobbyvision en het patroon is van Sandra van Kleef .


Dit is de voorkant ik heb als basis bruin craft karton gebruikt  en het mooie designpapier is van Mom's Garden (Craft o Clock )
De ronde mal is van Noor!design en de tekst ook.
En ik heb er een vrolijke bloementoef opgeplakt .


In de binnenkant zitten 2 vakjes waar ik merci chocolade in heb gestopt ,de klepjes heb ik vast gezet met een magneetje zodat het goed afsluit.


Aan de rechterkant heb ik een zakje gestopt met chocolade melk .




Super leuk om cadeau te geven toch ,en heel leuk om te maken .
Het patroon kun je vinden bij Craft-Sensations.blogspot.com 


Groetjes en een fijne week ! 




2 opmerkingen:

Ellen zei

Super gaaf cadeautje...mooi gemaakt hoor!
Groet Ellen

Sandra zei

Dank je wel Ellen !