dinsdag, maart 19, 2019

Vrolijk Pasen

Hoihoi,

Vandaag kom ik jullie een paaskaartje laten zien .


Ik heb hiervoor de thee/koffie pot mal van Dutch Doobadoo 470.713.624 gebruikt .
De basis eerst op bruin craft karton over getekent,het designpapier komt uit de restjes bak wat ik bij elkaar gezocht heb .


De schattige plaatjes zijn van Bella Lulu ( Easter) ,zijn ze niet super leuk ?
Op de voorkant heb ik nog een vlopje gemaakt waar precies een theezakje in past .
Ook nog wat leuke "nep" eitjes met wat stro erop geplakt om het lekker paas-achtig te maken.


De kaart is dubbel dus ertussen kun je nog een leuk cadeautje stoppen (in mijn geval een zakje met chocolade eitjes 😉)
En de mooie bloem zag ik van de week bij Action liggen ze hadden verschillende kleuren dus je begrijpt ..die vielen in mn mandje ...lol...

Groetjes en tot de volgende keer !


4 opmerkingen:

Gerlinde zei

Wat een ontzettend vrolijk (Pasen) kaart!
En de Bella Lulu's zijn geweldig!!

Sandra zei

Dank je wel Gerlinde !

Elly zei

Erg leuke paascreatie!
Groetjes Elly

Sandra zei

Dank je wel Elly !