donderdag, maart 07, 2019

Pocketletter

Hoihoi,

Vandaag wil ik jullie wat anders laten zien als een kaart .


Ik heb een pocketletter swap gedaan aan de hand van een sketch .



Het was alweer lang geleden dat ik een pocketletter maakte .
Maar wat was het toch weer leuk om te doen en te swappen .
Ik heb design papier gebruikt van Marianne design .


De afdrukjes zijn van MFT ,ik kocht ze op de beurs in Den Bosch het stempelset .
Ik zag 'm al met valentijn voorbij komen en kreeg er zelf een kaart mee .
En was gelijk fliefd op de beertjes !


Ik heb de schatjes ingekleurd met zowel de Zig clean colors als Distress-ink.


Groetjessss






2 opmerkingen:

Annie H zei

Oh wat leuk en zo mooi gekleurd, ik ook direct verliefd. Heb ik toch wel de vogeltjes en muisjes hiervan gekocht op de beurs. Ook mooie sketches.
Doe zo verder zou ik zeggen ;-)
Groetjes, Annie

Sandra zei

Dank je wel Annie ,de vogeltjes en muisjes vind ik ook zo leuk heb er ook mee in mn handen gestaan op de beurs.
Maar alleen de beren mee genomen, heb nu spijt haha.