donderdag, maart 21, 2019

Zomaar een kaartje

Hoihoi,

Vandaag een kaart met de leuke mal van Dutch Doobadoo Shape art label hart a5 (470.713.153).


Ik heb de mal overgetekend op wit cardstock en daarna op lila cardstock.
Toen aan de slag gegaan met verder pimpen van de kaart ,en heb ik het mooie designpapier van Joy!crafts Lavender Garden gebruikt.
De mooie ovale stans is van Marianne Design (nummer weet ik niet meer)
De stempel is van CC-designs en die heb ik ingekleurd met de Light Markers.


En de mooie bloemen zijn van Creative Expressions de Chrysanthemum .


Dit was mijn kaartje weer voor vandaag 

Groetjesss 



10 opmerkingen:

Annie H zei

Weer een toppertje Sandra, allemaal mooie malletjes gebruikt en superleuk stempeltje.
Groetjes, Annie

Gerlinde zei

Superleuk kaart!! En wat kun jij prachtig kleuren zeg!!

Elly zei

Super kaartje.
Groetjes Elly

Sandra zei

Dank je wel Annie !

Sandra zei

Dank je wel voor je compliment Gerlinde ,veel oefenenwerk met de jaren 😉

Sandra zei

Dank je wel Elly !

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige creatie Sandra, super mooi gemaakt!

Groetjes, Merit en Annemarie

Marja Sch zei

Wat een leuke kaart en een grappig stempeltjes. Groetjes Marja

Sandra zei

Dank je wel Merit en Annemarie !

Sandra zei

Dank je wel Marja !