zaterdag, maart 30, 2019

Wie vrolijk kwaakt in de morgen..

Hoihoi,



Hier ben ik weer met een kaartje ,een schudkaartje dit keer !
Ik heb hiervoor de Jilliez Mask stencil 2018/0015 gebruikt .
Als basis heb ik wit cardstock gepakt en daarop designpapier geplakt.
Daarna heb ik heb de mal over getekend op designpapier en daarna de vakjes uitgesneden.
Vervolgens de randjes be-inkt en mica erachter geplakt .

Het groene designpapier heb ik aan de achterkant voorzien van 3d tape zodat het wat ophoogt.
Daarna lovertjes in de vakjes gestopt en de 2 "kaartjes" op elkaar geplakt ,zodat de schudkaart is ontstaan .



Voor en achter het raampje heb ik de leuke kikkertjes van Bella Lulu geplaatst .
Is het geen vrolijk kaartje geworden ?

Groetjes en een zonnig weekend !




2 opmerkingen:

Gerlinde zei

Schitterend!!
Wat ontzettend prachtig heb je dit gemaakt Sandra!
Groetjes Gerlinde

Sandra zei

Dank je wel !